25
paź 2020
26
paź 2020

Bezpieczeństwo

Dbamy o komfort i bezpieczeństwo naszych gości

Już od 4 maja Artis Loft Hotel będzie dostępny dla wszystkich gości, dlatego wytrwale pracujemy nad tym, by nasz obiekt był odpowiednio przygotowany na ich przyjęcie. Przez wzgląd na aktualną sytuację oraz zalecenia wprowadzane przez Ministerstwo Zdrowia, wdrożyliśmy kompleksowe rozwiązania mające na celu zwiększenie Państwa bezpieczeństwa, a także pracowników i ich rodzin.

Jakie działania podejmujemy w związku z pandemią koronawirusa?

1. Wszyscy pracownicy hotelu, przed rozpoczęciem pracy mają mierzoną temperaturę. W przypadku złego samopoczucia lub niepokojących objawów, pracownicy odsyłani są do domu na obserwację.

2. Płyn do dezynfekcji rąk jest dostępny na każdym stanowisku pracy. Obsługa hotelu stosuje dezynfekcję według procedur, dzięki czemu dba o bezpieczeństwo swoje oraz Państwa.

3. Pokoje hotelowe po pobytach gości są ozonowane. Zabieg ten pozwala na wyeliminowanie wszystkich wirusów i bakterii znajdujących się w powietrzu oraz na powierzchniach płaskich.

Ze szczególną uwagą podchodzimy do dezynfekcji powierzchni, z którymi każdy gość styka się podczas pobytu:

  • klamki w pokojach oraz w przestrzeniach otwartych,
  • piloty do telewizorów,
  • czajniki w pokojach,
  • baterie łazienkowe,
  • przyciski w toaletach,
  • włączniki światła,
  • stoliki nocne,
  • wieszaki na ubrania,
  • materiały informacyjne w pokojach - ograniczone do minimum,
  • karty do pokoi, które są dezynfekowane przed wydaniem oraz po oddaniu przez gości.

4. Wszystkie ogólnodostępne powierzchnie, w tym m.in. recepcja, lobby, toalety, siłownia, sala zabaw, sale szkoleniowe są ozonowane w celu dezynfekcji. Powierzchnie płaskie w tych strefach są dezynfekowane ze zwiększoną częstotliwością.

5. Wszelkie produkty spożywcze, które nie podlegają obróbce termicznej, są naświetlane w chłodniach światłem ultrafioletowym typu UV-C. Jest ono powszechnie stosowane jako sterylizator, co pozwala wyeliminować z naświetlanej powierzchni wirusy, bakterie, grzyby oraz pleśń.

6. Wszyscy goście mogą korzystać z preparatu do dezynfekcji rąk, dostępnego przy recepcji, oraz w wyznaczonych miejscach w obiekcie.

7. Room service dostępny nieodpłatnie w ramach pobytu.

8. Kontakt z gościem podczas zameldowania, rozliczenia czy wydawania karty, jest ograniczony do minimum. W recepcji została zamontowana osłona z pleksi, która minimalizuje możliwość kontaktu gościa z obsługą, co podnosi bezpieczeństwo obu stron.

Czego oczekujemy od naszych gości?

1. W przypadku decyzji o pobycie, prosimy o zachowanie wszystkich zasad higieny, które pozwolą na stworzenie bezpiecznych warunków dla Państwa oraz naszych pracowników.

2. Wybierając się do Artis Loft Hotel, koniecznie należy sprawdzić, czy Państwa stan zdrowia nie zagraża osobom w najbliższym otoczeniu.

3. Rutynowo badamy temperaturę przy okazji zameldowania. Dokładne wytyczne w tej kwestii przekażemy przy rezerwacji.

Wszystkie rezerwacje dokonane w tym szczególnym czasie będą możliwe do odwołania do godziny 18:00 w dniu przyjazdu. W ten sposób mają Państwo pewność, że nie utracą swoich środków w przypadku wystąpienia infekcji lub niesprzyjających okoliczności.

O kolejnych wprowadzanych rozwiązaniach oraz zasadach bezpieczeństwa obowiązujących na terenie naszego hotelu będziemy informować na bieżąco.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zarówno rezerwacji, jak i środków ostrożności prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 504 99 11 48 oraz +48 22 256 97 56 lub mailowo pod adresem: hotel@artis-loft.pl.

Do zobaczenia wkrótce!

newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij