Pokój 35 – specjaliści od budowania nastroju i opowiadania historii

Kryzys to zawsze dobry czas na dodatkowe, a przede wszystkim niestandardowe działania. Obserwując rozwój sytuacji w czasie pandemii oraz całkowite zamknięcie biznesu hotelowego, wpadliśmy na pomysł stworzenia nowej formy przekazu.

Do tej pory nie wykorzystywaliśmy formatu video w komunikacji marketingowej. Stwierdziliśmy, że jest to idealny moment, by tego typu content stał się elementem narracji prowadzonej przez naszą hotelową markę.

Od pomysłu do realizacji

Zależało nam jednak na niebanalnym przekazie i ucieczce od standardowych ujęć, które można spotkać w wielu podobnych produkcjach. Położyliśmy nacisk na świeże spojrzenie i otwarty umysł twórców. W ten sposób trafiliśmy na agencję marketingową Pokój 35.

Przedstawiliśmy im nasze oczekiwania oraz zakres prac do realizacji. Panowie zaproponowali produkcję w oparciu o scenariusz fabularyzowany. Pomysł nam się spodobał z uwagi na jego głębsze przesłanie i budowanie relacji z odbiorcą, nie tylko poprzez eksponowanie samej marki, ale również – niebanalny sposób na budowanie emocji i opowiadanie historii.

Nakreśliliśmy scenariusz głównej fabuły, wybraliśmy miejsca w hotelu oraz partnerów, których chcemy pokazać. Do udziału w projekcie zaprosiliśmy Suntago Park of Poland, Drive Land Akademię Jazdy Tomasza Kuchara, Termy Mszczonów, Winnicę Dwórzno oraz Zalew Żyrardów. Plan do zrealizowania był bardzo ambitny – ponad dwa dni zdjęciowe, 30 godzin pracy i 8 miejsc do zaprezentowania.

Projekt realizowano kamerą Blackmagic URSA Mini Pro 4.6K G2, która jest używana przy produkcjach typu high end, filmach i reklamach. Warto dodać, że klatka tego urządzenia jest zupełnie inna niż lustrzanek często używanych do podobnych zleceń. I choć profesjonalna kamera od Blackmagic Design zrobiła na nas wrażenie, to nie sposób nie wspomnieć o ekipie Pokój 35, która tę produkcję realizowała.

Odważne pomysły z artystycznym sznytem

To młodzi ludzie z bogatym doświadczeniem w swoim fachu. Niemalże jak młodzi gniewni stawiają w swoich działaniach na odważne pomysły, bez kokietowania, ale nie odmawiając sobie artystycznego sznytu. Łączą najlepszej jakości video, które ciężko jest zamknąć w czterech ścianach.

Reżyser Rafał Karaś - niezależny twórca filmowy spełniający się w wielu formatach audiowizualnych. Drugi reżyser Michał Ozimek - fotograf, filmowiec, miłośnik portretów oraz szeroko pojętego piękna. Operator Patryk Roman (zwany Romanem) - autor zdjęć do fabularnych projektów krótkometrażowych, teledysków oraz reklam. Spełnia się w swojej pasji od 4 lat. Rozwija swoje nieprzeciętne umiejętności w Szkole Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego w Katowicach.

Autorska muzyka – wisienką na torcie

Wisienką na torcie całego projektu jest muzyka, która dopełnia obraz w budowaniu emocji oraz uczuć. Jej autorem jest Adam „Adams” Kloc, polski kompozytor i producent muzyki dla mediów.

Pracował m.in. przy „Apollo: Missions to the Moon” (Discovery Channel) i „Heroes” (Motosport Network) u boku kompozytora James Evaringhama. Prowadzi również warsztaty produkcji muzycznej we współpracy z fundacją Polish Moder Music Institute z siedzibą w Krakowie.

Mieliśmy to szczęście współpracować z niebanalnym zespołem, który pod czujnym okiem właścicieli agencji Pokój 35 - Oskara i Bartka, zrealizował projekt w sposób powalający. Jesteśmy bardzo dumni z efektów pracy. I mamy gorącą nadzieje, że ta forma przekazu przypadnie Wam do gustu.

for. Pexels